Kevin van de Geer
Opgegroeid in Wely en inmiddels al meer dan 15 jaar woonachtig in Herveld, voel ik mij sterk verbonden met de Overbetuwe. Samen met mijn vrouw en twee kinderen geniet ik van alles wat onze dorpen en het buitengebied te bieden hebben. Daarnaast rijd ik graag motor; voor mij een ultiem gevoel van vrijheid en geluk.
Na mijn afstudeerstage bij André van Beynum B.V. in Dodewaard ben ik daar tot op heden nog steeds met veel plezier werkzaam. Dagelijks ben ik in contact met ondernemers en inwoners uit de regio. Goed luisteren, praktische en realistische oplossingen bieden en maatwerk leveren is essentieel. Deze manier van werken komt goed van pas bij de GBO.
Luisteren naar alle inwoners staat voor mij voorop. Zo kan ik samen werken aan een Overbetuwe waar het fijn wonen en leven is.