Dag 2022, hallo 2023!

Het jaar 2022 was een bijzonder jaar. Niet alleen omdat Rusland de Oekraïne binnen viel, maar ook omdat we in Nederland van crisis naar crisis gingen: de energiecrisis, de stikstofcrisis, de woningcrisis. In maart 2022 was het ook het moment voor de gemeenteraadsverkiezingen. Een nieuwe politieke periode waar de kiezer de mogelijkheid heeft een stem uit te brengen voor onze democratie. Gemeentebelangen Overbetuwe groeide van 4 naar 8 zetels en werd daarmee de grootste partij in de gemeenteraad. Een mooi resultaat! Samen met het CDA en GroenLinks vormen we een stevige coalitie.

In 2023 zal nog veel onzeker zijn, het einde van al die crisissen is helaas nog niet in zicht. Wat niet onzeker zal zijn is de onverminderde inzet van GBO voor onze inwoners, voor u! Wij wensen u mooie kerstdagen en een gezond en liefdevol 2023.

Vriendelijke groet,

• Fractievoorzitter